1.     Не панікувати. Усі дивляться на керівника, якщо він спокійний, то й усі спокійні.

Все, що потрібно - це мобілізуватися, так, в дечому обмежитися. Вкладати лише в те, що генерує прибуток і вхідний потік клієнтів.

 

2.     У критичну мить допоможе ваш бренд як роботодавця. Якщо у вас добре налагоджені зв'язки з колективом -  все буде гаразд, як ні - почнуть розбігатися.

 

Та й це не біда, а урок для вас. Я знаю компанії де криза, не зовнішня, а внутрішня. Платити особливо нічим, та й на розвиток немає. Однак, працівники все одно не йдуть,  вони вірять, бо на стільки сильний бренд роботодавця! (Висновок – розвивайте власний бренд J )

 

3. Тримати ніс по вітру. Зараз як ніколи час оперативно діяти та змінюватися. Як бачите якусь нову можливість -  хапайтеся за неї. Справа в тому, що коли все спокійно, працівники стають дещо ледачі, а керівники бояться ризикувати тим чого досягли. Та, під час кризи, коли продажі падаєють - тут втрачати нічого. Все пробуємо. Жоден фахівець не скаже, що спрацює, а що ні. Лише методом спроб!

 

4.       Максимально намагаємося втримати постійних клієнтів. Дайте їм послугу зі знижкою. Ні, не в кредит, а за меншою ціною, однак хоча би на 2 міс.

 

Як правило, критичними є перші 2 міс, потім ринок починає розвертатися в якусь із сторін і рухатись. Починають з'являтися гроші, виплачуватися заробітні плати, і вам не доведеться починати все з «0».

 

5.     Передивіться свої товари/послуги.

 

Під час кризи, все не зупиниться. Люди будуть продовжувати своє життя, просто в іншому режимі. Що буде популярним:

- їжа

- недорогі товари

- ремонтні майстерні

- фінансовий консалтинг

- освіта онлайн

 

6.     Не рекомендую повністю забирати рекламну активність. Передивитися її ефективність – так. Основні трафіко-генеруючі канали повинні залишитись!

 

Під час кризи падає продаж і якщо, ще й залишити рекламу, клієнти вас забудуть. Їхня увага зараз на іншому. Продовжуйте комунікувати з вашою аудиторією. Просто треба підбирати теми та слова... щоб не нервувати людей… З часом всім негатив набридає. Люди змучуються постійно стресувати та боятися.  Вони починають шукати інформацію, яка їх відволіче від проблем - а тут ви, такий весь класний та позитивний, за адекватною ціною.

 

Успіху вам!