Що це означає? Примусове закриття усіх магазинів, окрім тих, що забезпечують нас продуктами харчування та засобами гігієни.

Однак! Мене тішить те, що наш підприємець не розгубився, а масово кинувся онлайн. І це добре, коли бізнеси діють, а не вмирають, однак, хочеться щоб дані дії ще й приносили результат. Тому, зверніть увагу на наступне:

1.     Не займайтесь розкруткою самостійно, якщо ви робите це вперше і ля вас критично важливими є час та гроші. Ні, я не кажу, що кожен може себе прокачувати та навчати, однак, якщо вам потрібно діяти негайно, зверніться до фахівців. Самостійно – це довго та дорого.

2.     Коли ви виріши звернутися до фахівця чи агентства, треба запитати чи зможуть вони вас забезпечити ось такими даними аналітики:

-         Ціна за 1 перехід;

-         Вартість 1 замовлення;

-         Середній відсоток конверсії на замовлення.

Про що вся ця інформація?

Ось про що:

Коли ви звертаєтесь до агентства налаштувати вам рекламу, поставте йому задачу запустити рекламу і отримати за 2 тижні 1500-4000 переходів на сайт.

Цієї кількості відвідувань буде досить, щоб порахувати такі дуже важливі показники як:

- Середню вартість 1 переходу (вартість відвідувача) на сайт;

- Середню конверсію на замовлення в відсотком співвідношенню до відвідин (якщо конверсія менш 1.5% на оплату товару це не дуже добре, якщо більше 1.5% нормально, але потрібно прагнути до 2-3%, так як трафік йде на сайт за гарячими ключовими словами) ;

- Вартість за 1 оплачене замовлення (ви будете розуміти, скільки потрібно витратити на контекст, що б отримати 1 або 1000 замовлень).

Після проведення першої рекламної компанії протягом двох тижнів (бажано місяць), однак орієнтуємось, коли отримали 1500 кліків, переходимо до наступних дій:

-         Рахуємо конверсію сайту на дзвінок, зустріч, замовлення.

Якщо конверсія на замовлення менша 3% - погано. Потрібно знайти причину, яка міститься або в сайті, або ціні, або продажах. Визначаємо де відбувається збій.

-         Визначаємо вартість 1 замовлення за допомогою контекстної реклами.

Перевіряємо чи 1 замовлення дешевше, ніж чистий прибуток компанії від нього, тобто рентабельно.

Далі визначаємо на скільки ця рентабельність цікава для нас і як можна її збільшити. Ось варіанти:

1.Збільшити вартість послуг або товару;

2. Поставити завдання підряднику з просування в інтернеті, по роботі із зменшення вартості цільових кліків;

3. Шкода, однак, звільняємо зайвих працівників.

4. Шукаємо офіс із меншою орендою.

5. Перевіряємо постачальника чи дійсно це найнижча ціна яку він може вам запропонувати на даний момент.

6. Оптимізація всіх бізнес процесів, роботу персоналу в тому числі.

 

-         Отримуємо список ключових слів за якими є замовлення та дзвінки.

Шукаємо підрядника з SEO просування сайту. Передаємо список слів.


Ось мінімум, який важливий для того хто на решті вирішив вийти в онлайн та звернутися до проф.агенства.

 

Успіху вам! Я у вас вірю!