Вчора, 16 травня 2016р., в Громадській школі бізнесу стартував новий проект для випускників програм MBA та MBS. Мета даного проекту теоретичні знання звести до практичної роботи.

Основною ціллю мого виступу було надати перевірені на практиці знання та навики для економії часу та фінансів підприємців.

А саме, обговорили:
- з чого потрібно починати планування рекламної кампанії;
- як обрати правильні канали донесення рекламних звернень;
- які особливості роботи із кожним із цих каналів.

Дякую організаторам за надану можливість поділитися своїми практичними напрацюваннями та неймовірна подяка аудиторії за активність та інтерактив!

Колективна робота завжди відкриває більші можливості для кожного окремого підприємця!

Реклама - це не витрати, а помічник для залучення клієнтів у ваш бізнес.

Розміщайте її ефективно!