Я виставляла в своїх постах вирази із даної книжки, бо вони дійсно класні. І стилістика написання проста та хороша. Хоча, я такі книжки читаю досить довго. В таких книжках мало «води». Тут важливе кожне слово. Часто прочитаю абзац і можу відкласти на цілий день, оскільки відразу накладаю дану думку на бізнес в якому працюю. Думки, ідеї, пішло-поїхало.

Та, ось що стосується суті даної книги.

Прошу вас, не читайте книги про бізнес як Біблію! Хоча над Біблією також є над чим подумати!

Що маю на увазі, те, що там написано вірно, однак при певних обставинах та із певними людьми, та із відповідним рівнем професійного досвіду.

Видно, що автори дійсно створили бізнес. Також відчувається, що вони вже зрозуміли, що у них спрацювало, а що ні. На що слід звертати увагу, а що краще залишити, не витрачаючи на це дорогоцінний час.

Та, ось, що мене, як людину, яка також із багаторічним досвідом роботи, насторожує – це, дещо, наказова форма звернення. Описане - це їхній досвід, їхній підхід до справи, не потрібно все сприймати як чорне та біле. Якщо ця книга попаде до людини, яка хоче вдосконалитись, роздивитись певні питання із різних сторін, вона, безумовно, знайде для себе цікаві моменти. Однак, якщо ця книга попаде до рук ще несформованого бізнесмена та особистості, багато із сказаного можна неправильно трактувати.

До прикладу: ст.23 Планування – не більше ніж здогадки. В даному розділі за словами авторів, йдеться про те, що планування відноситься до розряду ворожіння на каві. Що це дурного робота і таке інше.

Зі свого боку скажу. Так, якщо йдеться про радянських часів п’ятирічки чи якісь необ’єктивно-амбітні плани окремих людей. Однак, із власного досвіду знаю, якщо просто пливу за течією – роблю значно менше, ніж коли прописую собі план на рік, і стараюся виконати всі пункти із цього плану. Ніколи я не була на стільки продуктивною, до поки не почала складати план дій. Так, даний план повинен бути досить гнучким та більш менш реалістичним, хоча я завжди трохи завищую кількість своїх завдань, і дійсно, вдається зробити більше ніж я навіть сподівалась.

Щодо роботи, поки мій колектив та я не пропишемо детального плану дій, живемо в постійних авралах, а так багато заготовок можна зробити заздалегідь і таке інше.

Ст. 59. Створіть половину продукту, а не недороблений продукт. Йдеться про запуск нового продукту. В основному про те, що потрібно відкинути всі сентименти. Взяти лише суть даної послуги чи продукту і вийти із цим на ринок. Вже «по дорозі» доробляти, прикрашати та доповнювати.

Написано досить двояко. Але, якщо вдуматись, все вірно. Справа в тому, що я особисто знаю багатьох, хто тільки мріє, та ні як не почне нічого. Та, знаю й того, кому під час ранкової пробіжки прийде якась ідея в голову, а вже після обіду він її втілює в життя. Хоча я находжу ці дві ситуації як дві крайності. Мені більш до вподоби такий варіант, опишу.

Перебуваючи на відпочинку у Хорватії, ми із сім’єю подорожували по узбережжю даної країни. Цей край славиться своїм вином та оливковою олією.

Так, проїжджаючи повз милі садиби побачили величезну діжку на якій було написано «Wine / Shop» і стрілка куди їхати. Ми зупинились, і побачили велику будівлю, без вивіски, рекламних щитів та будь-яких написів. Зайшли туди. Це була досить велика винарня, із дегустаційним залом, магазином та музеєм історії вина. Однак, дане приміщення тільки набувало свого чепурного вигляду. Майстри штукатурили стіни, доробляли макети для музею і таке інше. Та головна кімната – магазин, вже була доведена до пуття і працювала. Тут же нам запропонували скуштувати та обрати вино і, відповідно, ми його придбали.

Мораль. Головна річ була зроблена: винарня та магазин, а додаткові: музей, дегустаційна зала та хол разом із вивіскою – ще в процесі. Але бізнес вже запустився. Звертаю увагу! Так, не все готово, але про все подумано, тобто заплановано! Ось вам суперечка із ст.23.

Я впевнена, що автори мислять глибше, і власне це мали на увазі, але знаю багатьох, хто не вміє вдумуватися.

Ст.83. Перерви – вороги продуктивності. Суть в тому, що коли ми перериваємося на дзвінки, зустрічі, збори і таке інше ми витрачаємо багато часу на те щоб знову ввійти в певний ритм творіння-працювання.

Абсолютно погоджуюсь. Я не можу писати чи планувати, чи придумувати рекламну кампанію чи ще щось по 5хв протягом дня. Людині потрібно близько 20хв. щоб ввійти в певну робочу частоту. Інакше робота буде робитися, але це не буде творчий процес – тобто творення чогось нового. Це буде працювати ваша підсвідомість. Вона підсуне вам вже існуючий ваш досвід, незалежно в даний момент це найкраще рішення чи ні (адже ви не маєте часу подумати про щось інше). Підсвідомість підбере просто найлегший варіант і все. Чогось оригінального від себе не очікуйте. Тому, рекомендація авторів, залишати себе на 2-4 години без зв’язку для інших для реальної роботи - абсолютно вірна, як на мене.

Отож, чи буду рекомендувати? Як посібник для початківця – ні. Для загального розвитку – так.

 

Для себе знайшла корисні речі та ідеї – що для мене в бізнес книгах є найголовнішим!