Як ви привертаєте увагу до свого продукту?

Ось, ми, маркетологи, витрачаємо чимало часу на те щоб придумати способи та методи привернення уваги до нашої послуги/продукту. Та, в котре переконуюсь, що в природі вже давно все придумано. Лише потрібно бути спостережливим та аналітичним.

Ophrys apifera, бджолина орхідея, для свого запилення використовує довговусих бджіл. Саме так, ВИКОРИСТОВУЄ, тому що інші рослинки, які запилюються комахами, мають яскраве забарвлення або сильний запах. Ці ж, орхідеї, використовують більш вишукані методи, як на мене. А саме..

У центральній частині її квітки, між красивими рожево-бузковими пелюстками знаходиться оксамитова губа, яка за своїм забарвленням, формою, текстурою, навіть запахом дуже схожа на самицю бджоли! Ба, навіть більше, ця орхідея виділяє феромони самки. Самці не можуть встояти перед спокусою та прилітають до неї. Отримавши поразку або ж таки дотямивши, що це не бджілка самець перелітає на іншу квітку та запилює її.

Висновок:

Існує три етапи формування нашої уваги.

Перший етап - це привернення уваги. Оскільки, на нас щосекунди діє багато зваблюючих факторів наш мозок не на всі реагує. Таким чином він захищає нас від незнаного, невідомого тобто можливої небезпеки, а себе від перегрузу. Лише тоді, коли ми відчуваємо якусь невідповідність даній ситуації або особливу небезпеку для нашого життя ми звертаємо увагу на щось.

Приклад:

Невідповідністю даній ситуації може бути продукт, у нашому списку для продуктового магазину на кшталт «діамантовий перстень». Чому, ні?

Гарний приклад рекламної кампанії на виставці із сільськогосподарської техніки відомий автомобільний дилер орендував площу для своєї рекламної кампанії. Яка, в свою чергу, була дуже успішною. Адже,

по-перше, на цій виставці зібралась його потенційна аудиторія,

по-друге, він різко виділявся із своїми авто у ряді тракторів та комбайнів…

Інший приклад.

Ви читаєте текст, та раптом, серед загального тексту написаного 14 кеглем (розмір шрифту) вам зустрічається напис 30 кеглем!

Безумовно ви запам’ятаєте, або, як мінімум, звернете увагу на цей текст.

Ще приклад, дизайн сайту - серед біло-сірих кольорів раптом червоний колір (кнопка «ПОДЗВОНИ»). Ну, тут ви самі все зрозуміли.

Щодо звуків, ситуація відноситься ще до часів зародження людства, а саме, наших інстинктів. Нашу увагу швидше приверне звук пострілу, а ніж пташиний спів. Адже, прагнення уникнення небезпеки значно сильніше простої цікавості.

Другий етап - це короткочасна увага.

Те чому ми присвячуємо короткочасну пам'ять і є об'єктом нашої уваги. Управління цією увагою відбувається через виконавчий центр який вирішує:

- перше на чому зосередити свою увагу та

- друге, які короткочасні спогади стануть довготривалими.

Чому так відбувається? Остання підсистема - це епізодичний буфер, повторює речі, які ми бачимо, чуємо та вже знаємо (минулі спогади), вони є доступні для нашого розуміння.

В залежності від того, наскільки ми захопили увагу під час короткотермінової уваги та як ми вирішили (наш мозок вирішив), що ця інформація є вартою нашої уваги чи ні, тоді вступає в дію третій етап.

Довготермінова увага. Як це перекласти на мову рекламіста?

Спочатку нам потрібно привернути увагу через незвичний дизайн, звук або ж текст.

Після цього дати невеликий цікавий факт про ваш товар/послугу (щоб зачіпити покупця). Відбувається перша купівля та ми на цьому не залишаємо нашого клієнта, ми продовжуємо співпрацювати та дружити із ним вибудовуючи наші відносини. Саме для того, щоб перейти у його свідомості у довготривалу пам’ять.

Не ображайтесь на своїх потенційних клієнтів, що вони до вас не приходять. Вони вас просто не помічають або не пам’ятають! І це від них не залежить! Лише від вас!

Успіху в довготривалих відносинах!