Нагорода «Ділова репутація 2016»
Головне фото 15095041_1195747973845997_6259168859454521512_n (1) (1)

 

12 листопада відбулося святкування Дня народження Кубу ділових Людей. Це міжнародний бізнес-клуб для керівників та власників малого бізнесу, які мають надійну ділову репутацію та дотримуються власного ділового слова.
На даному святі підводять результати діяльності Клубу за рік, освітлюють плани на наступний рік і оголошують результати номінації «Ділова репутація». Дана номінація визначається шляхом голосування серед учасників Клубу Ділових Людей. Обирають 25 бізнесменів серед 1069, які відзначилися у співпраці з колегами та провели активний та ефективний комерційний рік!
Надзвичайно приємно, другий рік поспіль бути обраною в даній номінації.
Дякую усім за співпрацю. Для мене особисто, етика ведення бізнесу є не лише моментом ділового спілкування, а ще й стилем мого життя. У час стрімких змін та масових комунікацій стираються межі гідності та моралі. Не хочеться у гонитві за успіхом комерційним втратити людську гідність.
Це моя життєва позиція. Виконав – насолоджуєшся винагородою, не виконав – визнай, проаналізуй свої прогалини і рухайся далі до поставленої мети.
Отож, на разі насолоджуюсь та з понеділка до нових звершень!

20161114_120240

 

Перевірка на везучість від одного з кращих забудовників Львова!


Як часто ви ризикуєте? Чи випробовуєте себе і долю?
Я, особисто, не покладаюся на долю, однак люблю виводити себе із зони комфорту.
Кожний раз, тим самим, перевіряючи на скільки я у «формі». Чи достатньо в мене знань, чи достатньо кмітливості? Чи фізично я в стані опанувати себе у стресовій ситуації. Хочу, зауважити, що кожного разу ситуація стає все кращою. Більше того, ті ситуації, які раніше мне лякали, тепер можуть тішити чи надихати.
Та, ось, що не перестає мене дивувати – так це існування старого анігдоту у нашому житті:
Скаржиться Старий на Бога, що той його не любить, ніколи йому не допоможе. Постійно йому не щастить. Ні як не виграє у лотерею.
Ходить до церкви, місць, два, три. Все просить: «Боже допоможи мені виграти. Всі ж виграють, а я ні».
На решті голос з Неба: «Так, купи вже на решті той лотерейний квиток!»
До чого веду, багато людей не спробувавши, вже вирішують, що працює, а що ні.
Так, було із багатьма моїми знайомими, яким я розповідала про акцію від ТОВ «Львівська Мрія»: Багато людей не вірило, а тепер жалкують.
Адже, так! Вперше в історії Львова, будівельна компанія дарувала двокімнатну квартиру!
Це сталося 24 вересня 2016р. в рамках сімейного свята, влаштованого тією ж компанією для своїх мешканців.
Ото було здивування самого переможця, пана Володимира та його дружини пані Олександри!
Приємно втілювати свої мрії та не менш приємно втілювати мрії інших!
Бажаю усім Віри, Бажання та Сміливості отримати бажане!

3 (1)
 1 (2)
 фронтальне фото (1) 

 

Моя улюблена будівельна компанія отримала чергову відзнаку!
Укр буд Олімп Одна з найкращих будівельних компаній Львова ТОВ «Львівська Мрія», з якою я маю співпрацюю вже 3 роки, здобула чергову відзнаку.

Щорічний Всеукраїнський конкурс серед будівельних компаній Український Будівельний Олімп оцінював усіх забудовників.
ТОВ «Львівська Мрія» була відзначена як компанія, що гарантує права власності своїм клієнтам та вирізняється винятковою якістю будівництва!
Безумовно дана відзнака стала можливою завдяки команді працівників і правильно обраній стратегії керівництва підприємства! Відповідно і маркетингова стратегія йде доповненням загального цілого, що допомагає нам відповідати очікуванням наших клієнтів.

Мені, особисто це дало натхнення ще більше вивчати клієнтів ТОВ «Львівської Мрії» вишукуючи усі їхні потреби, які ще можуть бути задоволеними нашим забудовником.
Отож до зустрічі у відділі продажу або на будівельному майданчику, де ви зможете на власні очі побачити хто, що і як!

 

Оцінка соціальних проектів від LvivYoungProject 2016

8 липня фінішував.

Аватар

Мала честь бути запрошеною у якості експерта на дану подію.
У великій сесійній залі міськради було представлено 7 реалізованих проектів, активними студентами нашого міста.
Молоді команди працювали протягом 6 місяців над реалізацію своїх завдань. Комусь вдалось отримати неймовірні результати, комусь дещо менші, однак усі здобули не аби який досвід та поради експертів для подальшого розвитку у сфері як соціальній так і бізнесовій.

На мою думку проекти були дуже різними, та однаково важливими.
Усіх учасників вирізняло велике завзяття. Та роботою експертів було вказати на помилки у роботі для того, щоб у подальшому самостійному житті молодим фахівцям було легше отримувати бажані результати.
Молоді – поради, а мені, як людині, що у бізнесі вже більше 15 років хороший заряд енергії та натхнення!
Користь для усіх.
фото 1
фото 2

 

Загартовані та спортивні діти – запорука нашого успішного майбутнього як нації!

IMG_2536 IMG_2536
IMG_2464 IMG_2445
   

Сьогодні (30.05.16р.) мені випала честь вітати учасників товариського турніру з плавання «ПЛЯЖ – 2016». У змаганнях брали участь діти від 4 до 12 років.
Мені завжди приємно, коли робота яку я роблю несе не лише комерційний, а ще й соціальних характер.
А саме, метою даного турніру було популяризувати плавання як вид спорту, що не має протипоказань. Я, як Керівник відділу маркетингу Комплексу «ПЛЯЖ», розумію, що для успішного розвитку будь-якого напрямку односторонньої дії недостатньо.
Необхідний взаємозв’язок усіх ланок процесу.
В даному випадку цими ланками стали: Аквапарк «ПЛЯЖ», як гідна тренувальна база; батьки дітей-учасників, як свідомих людей, які закладають у своєї дитини підґрунтя для повноцінного здорового майбутнього та офіційних органів, яких сьогодні представляла Федерація плавання Львівської області, яка докладає чималих зусиль для відродження цього прекрасного виду спорту та разом із тим турбується про спортивне та здорове молоде покоління.
Тішуся з того, що сьогодні усі ці три сили зійшлися на нашому Турнірі. Діти отримали задоволення та досвід у боротьбі за перемогу. А самі наполегливі та найспритніші отримали медалі, грамоти та пам’ятні призи!

   

 

Чи мріяли Ви колись отримати в подарунок двокімнатну квартиру?
lm board 170516+++++ (2)

Моя улюблена будівельна компанія «Львівська Мрія» розпочала безпрецедентну акцію!
Усі, хто придбає квартиру у період з 23 травня по 31 серпня 2016 стає учасником розіграшу двокімнатної квартири!
З власного досвіду роботи із цією будівельною компанією можу відзначити високу відповідальність керівництва «Львівської Мрії» до своїх заяв. Тішуся з того, що маю можливість обирати з ким співпрацювати. Адже компанії з якими працюю, стають моїми партнерам та друзями!
З понеділка (дня початку акції) кількість квартир значно зменшилась. Цікаво, чи щось залишиться до вересня?

20160523_121938 (1)

 

Маркетинг: від теорії до практики.
Зустріч з випускниками програм MBA та MBS для обговорення практичних аспектів використання маркетингу.

 Випускники2 Випускники1

 

Вчора, 16 травня 2016р., в Громадській школі бізнесу стартував новий проект для випускників програм MBA та MBS. Мета даного проекту теоретичні знання звести до практичної роботи.

Основною ціллю мого виступу було надати перевірені на практиці знання та навики для економії часу та фінансів підприємців.

А саме, обговорили:
- з чого потрібно починати планування рекламної кампанії;
- як обрати правильні канали донесення рекламних звернень;
- які особливості роботи із кожним із цих каналів.

Дякую організаторам за надану можливість поділитися своїми практичними напрацюваннями та неймовірна подяка аудиторії за активність та інтерактив!

Колективна робота завжди відкриває більші можливості для кожного окремого підприємця!

Реклама - це не витрати, а помічник для залучення клієнтів у ваш бізнес.

Розміщайте її ефективно!


Вечір рекламного настрою...28.01.16. CoMMuna, Львів

Трохимович1 Трохимович2

 

На скільки вас надихає те, що ви робите?
На скільки це вам потрібно - бути натхненним?

Для мене, як маркетолога - це невід’ємна частина моєї роботи!
А робота - невід’ємна частина мого життя!

Одним з найулюбленіших розділів маркетингу для мене є створення рекламних кампаній. Для того щоб творити потрібний особливий настрій, яким я наповнилась в компанії ідейного знавця реклами Сергія Трухімовича на “Вечорі рекламних вражень”



 

Дослідження експертів: “Чи безпечну воду ми споживаємо?”.

Візит школи бізнесу1 Візит школи бізнесу2

 

Сьогодні  12.05.16. до нас - в хімічну лабораторію з дослідження води “АКВАлаб” завітали представники Громадської школи бізнесу, щоб взнати, що це за проект, на скільки він виправданий з економічної точки зору, потрібний ринку та цінний для людей.

 

Окрім економічної доцільності в даному проекті, я та працівники нашої лабораторії вбачають велику соціальну відповідальність.

 

Наша хімічна лабораторія «АКВАлаб» – перша у Львові сертифікована хім. лабораторія, фахівці якої і аналіз зроблять і проконсультують, як очистити вашу воду, як покращити її запах, смак, колір.

 

Так, ситуація на Львівщині з водою склалася дуже складна.

 

Тому ми щасливі, що можемо допомогти людям вживати чисту, безпечну воду як основу здорового життя.

 

Ми робимо хорошу корисну справу, і це відзначають як експерти бізнесу та і наші вдячні клієнти.


 

Нагорода “Ділова репутація 2015 року” від Клубу Ділових Людей

 

1 Нагорода фото

 

 

Отримати відзнаку "Ділова репутація 2015" від Клубу Ділових Людей для мене значить виправдати та, можливо, перевершити очікування мого ділового оточення!

 

Надзвичайно хвилюючий момент, адже з поміж 700 учасників Клубу, шляхом голосування, щорічно обирають лише 25 активних діячів Клубу, які гідно проявили себе протягом року.

 

Вдячна усім, хто голосував за мене! За вашу оцінку і тепер ще більше натхнення!

 

Сподіваюся не лише особисто добитися поставлених цілей, а ще й принести користь та допомогу моєму оточенню, тобто Вам - друзі та колеги!

 


 

10 правил успішної реклами” – тема бізнес-сніданку від журналу “Егоїст”, модератором якого я була запрошена. 

 

Швидко, чітко та дієво. Ось основні атрибути потрібної інформації сьогодні.

 

Ніхто тепер, окрім науковців, не читає довгі доповіді-роздуми, коли шукає відповіді на запитання як вести бізнес.

 

Не має часу заглиблюватися в томи літератури, коли ваші конкуренти вже діють.

 

Де отримати таку зведену до максимальної чіткості інформацію? Звичайно у практика. У того, хто вже пройшов те, перед чим ви зараз «ломаєте» голову.

 

Беріть та користуйтеся. 10 основних правил успішної реклами.

 

Про таке була наша цікава та корисна для всіх зустріч!

 
2 Бізнес сніданок jpg 

 

 Участь у Круглому столі на тему "Управління персоналом" 21 квітня 2016 р.

 

Проблеми з кадрами, немотивований персонал, висока плинність кадрів, ви їх навчаєте, а вони втікають до інших…

 

Ось головні питання, що обговорювалися на круглому столі «Реалії та перспективи розвитку» на кафедрі МПА Львівської Політехніки, 21 квітня 2016 р.

 

За одним столом дата зібралися практикуючі бізнесмени, фахівці у сфері управління персоналом та науковці для обговорення гострих проблем із персоналом на сьогодні.

 

Метою даного круглого столу стало поєднання теоретичної основи навчання із практичними рекомендаціями та запитами бізнесменів.

 

Моя доповідь окреслила, що компанії не можуть використовувати сьогодні застарілі підходи кадровиків.

 

Сьогодні не лише матеріально-технічна база змінюється швидкими темпами. Те що 5-10 років назад було ефективним методом управління сьогодні вже не дає належного ефекту.

 

З’являються нові прагнення у людей та змінюються прерогативи. Що каже про це наука, а що практика.

 

Було гаряче, я вам скажу, однак дуже результативно.

 

круглий стіл

 


 

Учасники соціального проекту “Квиток до успіху” мали можливість ознайомитись із структурою підприємства та потрапити у закриті відділи Аквапраку “ПЛЯЖ”. 

 

Майбутнім підприємцям потрібно формувати правильне бачення ведення бізнесу, яке будується на ринковій економіці, а не на теоретичних томах минулих десятиліть.

 

17 квітня 2015 р. я радо зустрілась в Аквапарку «ПЛЯЖ» із учасниками проекту «Квиток до успіху» для того, щоб “відчинити” для них двері справжнього бізнесу.

 

Як функціонує підприємство?

 

Скільки підрозділів забезпечує безперебійну роботу комплексу “ПЛЯЖ”?

 

Як розподіляється робота між відділами та як вони взаємодіють?

 

Ось деякі із запитань які піднімались на нашій зустрічі.

 

«КВИТОК ДО УСПІХУ» – соціальний проект Клубу Ділових Людей, ціллю якого є сформувати молоде покоління лідерів України через залучення підлітків та молоді у розвиткові та лідерські проекти на основі етики особистості та соціальної відповідальності.

І я рада була стати частиною такої корисної справи!

 

4 Квиток до успіх2 4 Квиток до успіху1

 

ТОВ «Львівська Мрія», яку я консультую вже більше двох років, успішно презентувала клієнтам свої пропозиції на ІІІ Ярмарку житла у Львові.

 

ТОВ «Львівська Мрія», компанія з якою я співпрацюю вже більше двох років, зайняла почесне центральне місце виставкового залу ТЦ «МАРК» та гідно представила свої пропозиції клієнтам.

 

Один з найбільш конкурентних ринків в Україні – це ринок забудовників. Нові житлові масиви з’являються щороку, а компанії забудовники ще частіше. Як розібратися, хто є хто і яка пропозиція житла підходить вам найкраще?

 

Ярмарок житла у Львові – це унікальна можливість зустрітися з усіма забудовниками в одному місці. Ви економите свій час та одночасно порівнюєте пропозиції. Цього року кількість бажаючих будівельних компаній прийняти участь у даній події була настільки великою, що довелося поборотися за місце.

 

ярмарок