7 обов’язкових правил при створенні логотипу.
Apple   Логотип компанії! Неймовірна кількість книжок та статей написані на цю тему. Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало тими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко, що часу на розкачку дуже мало. Вже завтра може з’явитися ваш конкурент, більш досвідчений, більш зухвалий та винахідливий! Давайте запам’ятаємо основні правила створення логотипу, щоб не давати фору вашим конкурентам. 

Та, перш ніж перейти до правил, потрібно усвідоми, що без якісного продукту та відповідних маркетингових дій, жодний логотип вам не допоможе.
Логотип – лице, а ваш продукт чи послуга – це ваша суть.

Правило №1
Логотип повинен асоціюватися із родом діяльності вашої компанії.
Так, є винятки. Але кажу вам із повною відповідальністю – хочете швидко вийти на ринок? Використовуйте зрозумілий для вашої цільової аудиторії логотип.
Бухгалтерські послуги із квіточками на лого – не продадуть себе!

Правило №2
Логотип повинен бути простим!
Декілька ліній і все! Не потрібно передавати всі свої фантазії. Лого це не картина і крик вашої творчої натури, це основні, найбільш характерні ознаки вашої фірми.
Багаторівневі малюнки, мілкі елементи, відсутність симетрії – це все буде ускладнювати вашу роботу у майбутньому.
Можливо, ви захочете щоб ваші працівники були у форменому одязі. Для цього потрібно буде замовляти вишивку лого або нанесення на тканину. При великій кількості мілких елементів – це стане неможливим або спотворить ваш логотип.
Можливо ви замовите брендову ручку. Скільки слів та елементів поміститься на ній? Подумайте. 

  20170205_124405

Правило №3
Моноколірність. 
Використовуйте якомога меншу кількість кольорів. Якщо рід діяльності вашої фірми передбачає використання декілька кольорів (наприклад ви виробник фарб, або тканин тощо) тоді окрім кольорового логотипу повинен бути розроблений монохромний (одноколірний) логотип.
Скажімо ви спонсор елітного показу, або вам потрібно забрендувати одяг – не завжди є можливість використати всі кольори. При неможливості трансформації в один колір – ваш логотип перетвориться на пляму!

Правило №4
Тіням та переходам кольорів – ні!
Повертаємося до попереднього правила. Так, я зустрічала у своїй практиці і 50 відтінків сірого на лого! Кінематографу – так! Дизайнеру - ні! 
Пам’ятаємо про сувенірну продукцію. Від подарункових кульок (перехід кольорів є неможливим) до гравірування на золотих (будь яких) ручках – знову неможливий перехід! Якщо перехід між кольорами є суть вашого лого – в даному випадку ви його втратите.

Правило №5
Шрифт! Використання одного виду! Мені доводилось зустрічати на логотипі розказану історію створення компанії! Не робіть цього! 
Кожний власник компанії любить своє «дитя» - це нормально. Про ідею, тернистий шлях та успіхи ви зможете розповісти на своєму сайті. 
Лого – суть! Це ваш підпис! Ідентифікаційний номер! Без образ! Один шрифт!

Правило №6
Читабельний шрифт.
Деколи, проїжджаючи повз магазин, бачу лише квіточки чи якісь елементи на вивісці. Так, я затята, коли справа стосується моєї роботи. Тому, я щоразу, коли знову потраплю на дану вулицю буду звертати увагу на дану вивіску. Та, повірте, ваші клієнти не такі. Їм взагалі цього не потрібно! Вони або побачили та зрозуміли за 3 секунди, що ваш магазин чи фірма – це те, що їм необхідно, або вони потраплять до ваших конкурентів, які більш зрозуміліші! 
Не використовуйте стародавніх шрифтів, закарлючок та писаних літер! ЧИТАБЕЛЬНІСТЬ – щоб кожний водій, бабуся чи дитина змогли швиденько прочитати.

Правило №7
Усвідомте, що при створені не буває ідеального логотипу!
Лише ваша клієнто- та ринково- орієнтована діяльність плюс ваш продукт – будуть доповнені логотипом!
Сам по собі логотип – це просто знак. Без емоцій та вартості. Однак, створюючи цінність для клієнта, ваш продукт набуває ознак важливості, а завдяки логотипу стає розпізнаваним серед ряду інших собі подібних!
Тому, без якісного продукту та відповідних маркетингових дій жодний логотип вам не допоможе. Для успіху вашого бізнесу, думайте про клієнта, що він хоче, чого йому бракує, чого він боїться та про що він мріє!
Здійсніть його мрію! Мрію вашого клієнта! І ви станете успішним!

 

 Ефективна реклама. Яка вона?”, частина друга – стаття в журналі “Егоїст” № 26 (2\2015)

Егоїст 3.1

 

Одним із головних завдань рекламодавця - змусити споживача помітити рекламу. Однак впливати на емоції покупців не так легко.

 

Гуру рекламного бізнесу, такі як Майкл Ньюман, Ем Ті Рейні запевняють, що найбільших успіхів та визнання можна отримували, порушуючи закони реклами.

 

Я б додала, що для того, щоб порушувати ті закони, їх потрібно спочатку знати.

 

У своїй статті “Ефективна реклама. Яка вона?” частина друга, я розказую як привернути увагу покупця.

 


 

 

 “У вас не купують? Можливо ви не тим і не там продаєте?” -

стаття у журналі “Егоїст” #2 (20) 2014

 

Фото Егоїст4

 

Як підприємець, я знаю на скільки важко виділяти бюджет на рекламу, а як маркетолог, я знаю, де розмістити рекламу, щоб вона була максимально ефективною та відносно за невеликі кошти.

 

У своїй статті “У вас не купують? Можливо ви не тим продаєте?” у журналі “Егоїст” я розказую як знаходити свою цільову аудиторію.

 

Переконана, про деякі канали ви навіть не здогадувалися...

 


 

“Ефективна реклама. Яка вона?” - стаття в журналі “Егоїст” #6(24) 2014.
 
Стаття Егоїст1
 
 

 Усім відоме слово “РЕКЛАМА” та одиницям відомо, як вона працює насправді.

 

Одною зі статей бюджету на підприємстві є витрати на рекламу. Для фінансового директора, бухгалтера і часто для самого власника ефективність реклами – це абстрактне поняття.

 

Для отримання прибутку потрібно підтримувати вхідний потік клієнтів.

 

Якраз його і забезпечує реклама.

 

Потрібно виділити бюджет на рекламу.

 

Постійний аналіз ринку, відслідковування тенденцій, трендів, запитів споживачів та їхню поведінку, дозволяють мені створювати ефективні рекламні кампанії.

 

У своїй статті я уважно розбираю основні моменти, на які потрібно звернути увагу, щоб реклама була максимально ефективною І витрачені кошти повернулися ще й з прибутком, та перераховую основні функції, які виконує реклама.

 

Знаючи їх можна управляти купівельною поведінкою споживачів.


 

Журнал “Егоїст” #2(22) 2014 надрукував мою статтю “Маркетинг підприємства у кризовий період”.

 

Стаття Егоїст2

 

Не залежно від економічного чи політичного становища в країні, будь-яке підприємство може опинитися в кризовому стані. Поки керівництво розбирається, хто винуватий, компанія втрачає цінний час на стабілізацію ситуації.

 

Тому перша порада: сідати та обдумувати відповіді на питання “Що робити?”, а не “Хто винен?”.

 

В цій статті даю 10 конкретних порад та описую маркетингові заходи, які не потребують великих затрат коштів, щоб ваше підприємство працювало як годинник.

 


 

Маркетингова стратегія нового аквапарку у Львові.

 

Стаття Аквапарк1

 Професійний журнал “Аквапарк” у травні 2016р. опублікував мою статтю, де я, як керівник відділу маркетингу одного із найбільших аквапарків Західної України - Аквапарку “ПЛЯЖ” та маючи вже 8 років безпосередньої практичної роботи у цій сфері, ділюся своїми напрацюваннями та звертаю увагу, на що потрібно вважати при відкритті нового аквапарку з точки зору маркетингу.

 

На сьогодні в Україні не має чіткого розуміння як розвивати даний бізнес, як прорахувати його точку беззбитковості.

 

Як правило, новий аквапарк з’являється як наслідок бажання того чи іншого бізнесмена втілити свою мрію дитинства, рідше як спланована та економічно обґрунтована бізнес-модель.

 

В статті я розказую про:

 

  • принципи побудови маркетингово стратегії аквапарку;
  • про те як втримати клієнта
  • як збільшити середній чек клієнта
  • та багато інших корисних порад в економічній діяльності аквапарку.